Nytt år - Nya tag

Hej igen!!
Då ska man skriva 2009 istället, hoppas och tror att detta kommer bli ett mycket spännande och händelserikt år. I väntan på att få komma iväg som Aupair till Usa så tänkte jag ha en sorts fotoblogg, fotodagbok här. En bild per dag kommer det bli. Förhoppningsvis blir det kul att följa :)
Så här kommer första bilden:

3 Januari
Min älskade dator
Eftersom jag var ute igår med fina vänner så är jag inte helt på topp idag.
Så den här dagen kommer spenderas framför min fina dator!!


Gott Nytt År på er!!
//Ida


Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Hejsan!

Oj första kommentaren ifrån mig då.

Ja, det är mest i själva bokningen av biljetter som det brister för CC verkar det som. Och klagar alla för sig själva, men inte gör något ljud om dem så kommer de aldrig hända något åt det. Och fler och fler kommer drabbas.

Hade jag själv åkt med dem och dessutom haft problem så hade jag skrivit om detta, såklart. Och så även om jag skulle haft det med min nuvarande organisation.



STS är dotterbolag eller liknande till Skandinaviska Institutet, och jag vet att de arbetar på samma sätt. Så jag tror säkert att de kommer gå bra för dig.

När åker du och hur långt har du kommit i din ansökan?

Stort lycka till!



Kramar Louise

2008-10-08 @ 23:04:13
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0