Adventureland!

"Adeventureland" är en film jag verkligen rekomenderar! Jättemysig, somrig och den utspelar sig 1987 ;) Såg den på bio med Claudia ikväll, hade verkligen inga förväntningar eftersom jag inte hört talas om den nånstans, men oj vad bra den var! En film där man går ut med en härlig känsla..om ni förstår vad jag menar.

Annars har det varit en lugn dag. Hade värsta åskovädret ikväll..kanske är jag konstig men jag tycker det är mysigt! :) Lyssnade på musik och började packa/fundera på vad jag ska ta med mig till Sophie och värmen. Det hade tydligen varit ca 35 grader där förra helgen!!

Fredag imorgon, redan...!
See Ya!
Ida

Igår var det Earth Day

Ett träd gör skillnad..det gröna är inte löv, utan sidenband.

Biografen, om nån är intresserad...


Biografen

Överallt är väggarna målade med bilder från olika filmer, den här är
t.ex. från "The Untouchable" eller "De Omutbara", som utspelas i Chicago.

Kommentarer
Postat av: Frida

När är det nu du ska åka till Sophie? Det såg ut som en bättre bigraf än den vi har här i HBG. Fast å andra sidan vilken biograf är inte bättre än den i HBG?

2009-04-24 @ 15:29:24
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0