Brev från Sverige!

När jag gick  upp för att äta frukost, och påbörja min jobb-dag, låg det ett kuvert i trappan. Det var brevet från mormor som äntligen kommit fram! (Så någon kanske kan vara snäll och hälsa henne att det är framme nu.) Anledningen till att hon skickade brevet var att visa hur vi är släkt med Bob och Sue. Bob hade inte så bra koll ;) Så nu ska jag lägga in det i släktträdet på datorn och på http://www.myheritage.com
Vad kul att lite fler har hittat dit, så kan vi hjälpas åt att fylla i vårt släktträd. Jag har inte riktigt förstått mig på allt än, men det kommer. (Ska skicka fler inbjudningar, så har du inte fått nån än kan du vara lugn :) )

Flickorna har inte vaknat än, men det är skönt att ha en stund för sig själv så här på morgonen!
Kramar
Ida 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0