Easter Sunday

Bob och Sue hämtade mig klockan 9 imorse! Sen bar det av till kyrkan där vi åt lite frukost, de brukar tydligen göra det på påskdagen. Gudstjänsten var ungefär likadan som hemma i Sverige, inte nån stor skillnad.
Efter gudstjänsten åkte vi till ett stort växthus (konsevatorium?), där hade de växter från regnskogen och öknen, fullt med vackra blommor och vattenfall. I en damm där fanns det en "Mexican walking fish", väldigt sötful sak ^^
Numera vet jag också hur ananas växer, visste faktiskt inte det innan...har väl aldrig riktigt funderat på det.

Vi åkte hem till Bob & Sue och de började göra middagen, skinka och potatis. Mycket gott!! Sues bror med familj kom också och åt middag med oss, en härlig familj! Många skratt :) När de skulle köra mig hem (Bob & Sue alltså) kom Sue med köttbullar "de är kanske inte lika goda som mammas, men ändå" Så jag får väl äta köttbullar till lunch imorgon!
Vi pratade förstås en hel del om släktskapet och Bob visade mig gamla bilder och vykort skrivna på svenska. Och jag tycker sån "gammalt" är så himla kul!! :D

Imorgon är det jobba som gäller, för här har man inte ens annandag påsk...
Kram, kram
Ida

Mexican walking fish. Sötful liten krabat...

Kommentarer
Postat av: Camilla

va skönt att höra att du har haft en trevlig påsk.

Mikael o Mattias har premiär doppat sig i poolen

(13grader) jag väntar till temperaturen har stigit lite till

ha det bra, många kramar från camilla o de andra

2009-04-13 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0