Filmkväll..igen! ;)

Ja, här är klockan 3.18 och hemma är den 10.18... Hade filmkväll hos Claudia ikväll, vi såg "Changeling" och "Yes Man!". "Changeling" var såå bra!! Fast aningen deprimerande, klart sevärd i alla fall! "Yes Man!" såg jag inte mycket av, hade svårt att hålla ögonen öppna, som vanligt ^^ Men av det jag hann se så verkade den väldigt rolig, Jim Carey brukar ju vara bra. Så klockan hann bli mycket...tur att jag kan sova länge imorgon.

Vädret var precis som lovat, hyfsat varmt och soligt! Invigde mina ballerina skor idag, vilket ledde till skavsår på hälarna. Inte så hemska skavsår dock, men tillräckligt för att det ska göra ont när man har skor på fötterna...

Nu går det en katt utanför min dörr och gnäller. Det är Lancelot som har kommit tillbaka. En granne hade hittat honom och tagit honom till vetrinären osv. Egentligen är han mer en utekatt för han kommer inte överens med de andra katterna här. Tydligen så hade han löss och det tar ju ett tag innan sånt medel hjälper, annars hade han ju kunnat få sova på mitt rum. Han tystnar väl så småningom...hoppas jag!

See ya!
Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0