Fredag

Är riktigt trött ikväll. Var hos Anne och tittade på "Lord of the dance", fick kämpa för att hålla ögonen öppna. Men herre jistanes vad bra de är på att dansa Riverdance! Fattar inte att fötterna kan röra sig så fort!

Imorgon ska jag faktiskt bara vara hemma och softa. Julia ska ju åka till Washington DC så det blir ingen shoppingrunda, som det annars brukar bli på lördagar. Fast det betyder ju att jag kommer spara mina pengar och det är bra med tanke på att jag om bara ett par veckor ska hälsa på Sophie i LA! :)

Imorgon (läs idag) fyller farfar år! Grattis (i förskott)! Kommer antagligen vara inloggad på Skype hela dagen, förutom när jag går ut för att få lite luft. Så om någon känner för att prata är det bara att ringa upp!!

Ha en skön lördag! 
Ida
 
Sommar!! (Tagen av Andrea, på RixFM-festivalen i Båstad)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hejsan! Nu är jag hemma igen, känns rätt skönt men var böla typ när jag lämnade familjen :P Ska kanske upp till dom i sommar då de har valp kullar, Wiie =D Hörs på Skype ikväll.



Pussar <3

2009-04-04 @ 14:31:48
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0