Gårdagen!

Igår bar det alltså av downtown igen, det var ju lördag! Tyvärr kunde inte Julia följa med, men eftersom Anne hade sin lediga lördag så slapp jag åka ensam. Det var ganska varmt, men det kändes att det var regn i luften så jag klädde mig därefter...När vi väl kom downtown så började det, som väntat, att regna. Efter ett tag slutade det, men bara för att komma tillbaka 10 gånger värre!! Vi hade ju såklart inget paraply. Så vi gick till Walgreens och köpte flipflops(!!), paraplyerna var för dyra och i flipflops torkar fötterna fort och det gör inget att de blir blöta. Innan vi åkte hem gick vi till Jamba Juice och drack goda smoothies.

När jag kom hem, fräshade jag till mig lite, efter skyfallet så behövdes det ;) Efter ca 30 min hämtade Anne mig och Claudia och vi körde till en del av The Univeristy of Chicago (som ligger ca 8 kvarter bort, men regnet fortsatte att strila) för att lyssna på Julia som hade konsert med sin orkester. Det var riktigt bra och lagom långt, ca 1,5 timme.
Och, tja resten av kvällen vet ni ju, Wii hemma hos Claudia.

Idag är det chill, tar det lugnt kollar på Americas Next Top Model och pratar med trevligt folk :)
Ciao!
Ida

Jamba Juice

Julias Konsert

Vänner på konsert, Claudia och Anne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0