Glad Påsk

Hoppas att alla hade en trevlig påskafton igår kväll! Själv åt jag kalkon för första gången! :) Typiskt amerikanskt. En god middag var det i alla fall med glasstårta till efterrätt. Jag fick dessutom ett litet påskägg av min värdmamma, visserligen fyllt med nästan bara mörk choklad, men det är ju tanken som räknas! Tjejerna fick ett jättestort påskägg som de ska dela på, i deras fanns det bl.a. svenskt godis, inklusive ferraribilar!! Så jag ska försöka tigga åt mig åtminstone 1 bil ;)

Julia kom hem idag så hon, jag och Anne gick till Starbucks och snackade om allt, som vanligt! Men det är väldigt mysigt att gå dit på kvällarna och sitta där tills de stänger. Däremot är det väldigt kallt ute, endast 3 grader!! Så ni ska vara glada som har det varmt och skönt där hemma!

 Imorgon ska jag träffa Bob & Sue, trevligt! :)
Ciao!
Ida

Den här bilden togs för snart ett år sedan. Vi spenderade många varma,
härliga timmar i Norra Hamnen, innan teatern var riktigt slut och när det hade
börjat lugnat ner sig i skolan! Myyys!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen,

vad mysigt det ser ut, hade tänkt

mig en lugn och avslappad dag i en

stol med en bok. Det hade inte pappa tänkt,

så jag får väl gå ut och hjälpa honom i trädgården.

Kram mamma

2009-04-12 @ 12:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0