Kallt så sören!!

Jag och Anne gick till Starbucks ikväll, när de stängde gick vi för att möta Julia efter hennes orkester-övning. Vi hade sen följe till Julias gata, där stod vi och pratade i säkert 45 min! Sen delade vi på oss, Julia gick till sig, jag och Anne hade följe en bit till. Ganska snabbt stod vi utanför Annes lägenhet. Där stod vi och pratade i säkert 45 min till! Grejen är att när det är ca 6 grader ute och man står och pratar i 90 min, då blir det jäkligt kallt!! Så fast att jag har legat i sängen i 1,5 timme så ligger jag här och fryser med fötter som fortfarande känns som isbitar!

Jag fixade bankkonto idag, äntligen! Var inga problem alls, fast jag körde med "jag har bara varit här i 2 månader och kommer från Sverige"-repliken. Då förstår de genast varför man verkar så korkad :P

Nighty Night!
Ida

Ps. Idag har jag förresten haft mitt körkort i ett år, tänk vad snabbt tiden går!! D.s


Kommentarer
Postat av: Frida

Har du bara varit borta i 2 månader? Känns som en evighet!!!



Ja, man blir väldigt kall av att bara stå så och snacka. Vet att när man varit ute och med Mli på vintern är det inte lätt att få tillbaks känsel i fingrar och fötter.

2009-04-16 @ 09:23:47
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0