Måndag.

Så var det måndag igen, eller måndagen är ju snart slut förstås.. På onsdag åker jag till Santa Monica, LA för att hälsa på Sophie. LÄNGTAR!!
Jag pratade med Clara innan idag, ringde och gratulerade. Jag hade tänkt skicka ett kort också men det är så svårt att få tag på internationella frimärken. Man måste gå till ett postkontor som ligger downtown (eller på 63:dje gatan, vilket är mer än 10 kvarter bort) och det här postkontoret har bara öppet till 6 och har stängt på helgen. Så det lär dröja ett tag innan jag fixar frimärken.

Var lite ovän med Madelaine idag igen..fast det var inte så farligt, tack och lov!
Dax att nussa kudden.
Ciao!
Ida

Favorithoppet från gympan

Från i lördags, hemma hos Claudia. Förutom volten så var detta mitt favorithopp
gympan och än ser det ganska bra ut, eller? Fast ser nu hur koncentrerad jag är?
Tungan är ute
;)

Kommentarer
Postat av: Tove

Wao! Jag blir impad! Du är nog koncentrerad så att du inte ska slå i taket...!? Eller hur?

Kram-kram, Tove

2009-04-28 @ 21:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0