Motion

Idag har jag gått mycket. Gått med hundarna, gått med Lilla C till fotbollsträningen, gått med Lilla C hem efter fotbollsträningen, gått med hundarna igen, gått för att hyra film. Bra motion alltså!
Ikväll kom det hit en utbytesstudent som ska bo här i en månad. Han är från Saudiarabien och heter Ali. Jag tror inte att vi kommer se varandra så mycket...det är jag glad för. Han tycker inte om hundar, "grattis, här har du 3 stycken" tänkte jag när han sa det.

Filmen som jag och Anne hyrde idag var "Marley & Me". Klart sevärd! En väldigt fin och bra film, tyckte jag iaf!
Köpte även lite godis, "Swedish Fish", jag var ju bara tvungen att testa. Men jag tror inte alls att de har nåt med Sverige att göra, de var inte ens särskilt goda...

Kram, kram på er alla!
Ida

Om du har lite tid att slå ihjäl, ta en titt på det här klippet. Inte för att jag har så höga
förväntningar på amerikanare..men hallå?! Fick klippet av Soffe :)

 

Kommentarer
Postat av: Tove

Vet faktiskt inte om jag vill göra fler kommentarer här!? Du lyssnar ju ändå inte på mina goda råd! Köpa en grön när det finns lila!!?? Jag har ju ändå en viss livserfarenhet som jag tycker att du borde ta hänsyn till! ;-)

Nu till senaste filmen; jag har läst boken och inte ett öga var torrt! (Underar hur många jag har...?!) Den var bra! Vet egentligen inte om jag klarar av att se filmen... Ha det så gott vännen!

Kram, Tove.

2009-04-02 @ 17:34:02
Postat av: Fraids

Stackars amerikaner. Pls, kom inte hem så korkad. Vi får väl hoppas att det finns smartare amerikaner än så.

2009-04-02 @ 21:13:52
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0