Museum of Sience and Industry

I eftermiddags var jag och tjejerna på "Museum of Sience and Industry". Jag tyckte det var väldigt kul, men jag har ju alltid tyckt om museum. Tror faktiskt att tjejerna gillade det också, även om de inte riktigt vill erkänna det. Bara mot slutet de blev lite gnälliga, men då hade vi ju varit där i drygt 2 timmar. Philip kom och hämtade oss, så vi slapp gå hem, det är trots allt ca 30 minuters promenad.

Ikväll kom Anne hit, vi tittade på film ^^ Imorgon är det "lill-lördag", vilket betyder att det inte är långt kvar till helgen! Imorgon kommer även tjejernas mormor hit, måste säg att jag är lite nervös. Fast jag hoppas på det bästa!
Kram, kram
Ida

Studentmorgon! Och festen var inte slut än. Har drömt mig
tillbaka lite och tänkt på vilken lyckad dag det var :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ännu en gång:

Svenska partylandslaget ftw!

Vilken jäkla bra kväll vi hade Ida. Brukar sitta på jobb och titta på bilderna från den dagen och man blir bara glad, och sedan lite ledsen för att det känns som att alla försvunnit på något sätt.

2009-04-08 @ 09:07:09
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, studenten ja. Det var grymt härligt :D Vi är svenska partylandslaget. Och så just det ja: Duuu daa dah dah daaaa daa... White stripes - Seven nation army :D

2009-04-09 @ 15:40:12
URL: http://jennycee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0