Navy Pier och Hjärnsläpp

Navy Pier är ett vanligt ställe för turister, där kan man bl.a. åka i ett stort pariserhjul och gå på "Childrens museum". Där finns också gott om lite billigare restauranger och souvenirshoppar. Sen kan man gå på IMAX-bio och göra en egen nalle m.m. Så där finns en hel del att hitta på, om man har pengar!! Det är nämligen inte billigt där!! Men det var en trevlig eftermiddag vi hade där i alla fall. Granndottern var också med och när vi kom hem så lekte dem för sig själva, så då kunde jag slappna av lite.

Jag och Anne var downtown ikväll och åt middag, var på ett ställe som heter Noodles&Co. Det var så gott!! Jag åt Pesto-pasta med kyckling! Dit kommer jag lätt gå flera gånger ^^ På vägen hem började vi prata om kriminalserier, och jag är så himla dålig på namn, skådespelare, filmtitlar, tv-serier..you name it! Försöker fortfarande komma på namnet på en kriminalserie som gick i Sverige för kanske 7 år sen. (Mamma, jag hoppas du kan hjälpa mig med det på lördag!)

Tyvärr, har jag fortfarande problem med kameran, så det blir inga roliga bilder idag heller :( Ska försöka åtgärda det snart!
Kram, kram
Ida


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen,

nu blev jag nyfiken på vilken

krim.serie du menar. Svensk eller

utländsk?

Kram mamma

2009-04-10 @ 16:51:48
Postat av: Tove

Det blir jag också! Nyfiken alltså!

Kram, Tove.

2009-04-11 @ 00:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0