Nostalgitripp!

Äntligen en dag utan hemlängtan, lite saknad med inte hemlängtan :) För jag kommer nog alltid saknar alla er där hemma, men man lär sig leva med det! Ikväll var Anne och Julia här (oväntat..;)), vi tittade på Chocolat. Den är ju bara så bra! Sen var det ju kul att det faktiskt är två svenska skådespelare med, Lena Olin och Peter Stormare.

När de gått hem pratade jag lite med Sophie, vi måste ju kolla av läget när dagen är slut ;) Vi tittade på gamla bilder på bilddagboken.se, nostagitripp!!

Fick brev idag som sa att jag skulle få mitt Social Security Number-card ska komma inom två veckor. Så det är bara att fortsätta att vänta...
 Nu är klockan för mycket igen!!
Go'Natt
Ida

Alla sms:ar till Soffe för att hon var sjuk! :)

Schlagerkväll hemma hos Soffe. Passade faktiskt rätt bra i brunt, ser ni vad
långt håret var! Saknar skoltiden lite när man ser alla härliga bilder!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen,

det ser nästan ut som du

har bruna ögon oxå, på den bilden.

Har varit och kollat resa idag, vi får höras på scypen om du ska med till New York.

puss & kram mamma

2009-04-01 @ 18:54:48
Postat av: Fraids

Tsss! Det där smsgrejset kommer jag ihåg :) Hon var banne mig frisk dagen efter så det måste ha hjälpt!

2009-04-02 @ 06:00:19
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0