Paket från Sverige!



Little Miss Sunshine
Figuren på tishan som jag fick av mamma idag!



Äntligen har jag fått äta Ferrari-bilar! (Tack mamma för påsen!) Fick nämligen paket från mor min idag, Ferrari-bilar och en t-shirt (som jag hade tagit kort på om mitt minneskort funkat..). Glad blir man i alla fall när man tittar i brevlådan och ser ett stort grönt brev, då vet man att det är post från Sverige!
Annars har det bara regnat och varit kallt idag, tjejernas fotboll var inställd pga. det. Det var i och för sig skönt, kände inte precis för att stå och frysa under ett paraply i en timme under deras träning.

Ikväll var Anne och Julia här, vi tittade på "Memento". En väldigt bra och annorlunda film, man måste verkligen koncentrera sig för att hänga med och ändå var vi tvungna att prata om den efteråt för att förstå bättre. Huvudpersonen i filmen hade fått en sorts sjukdom som gjorde att han inte kunde lagra något korttidsminne sen sjukdomen inträffade. Måste vara väldigt svårt att leva så!

Hoppas på lite bättre väder imorgon! (Jag hoppas ni njuter i fulla drag där hemma!!)
Ciao!
Ida
 


Kommentarer
Postat av: Tove

Det gör vi!!! Njuter alltså! Det får nog du också göra snart! Av annat än Ferrari-bilar menar jag... :)

Nu ska jag gå och njuta av en bit Marabou mjölkchoklad. Det är inte dumt det heller!

Kram, Tove

2009-04-14 @ 16:51:06
Postat av: Moster Eva

Hej på dej over där!

Fint väder kan vi inte klaga på. Påsken har varit helt underbar. För står att du har haft det trevligt i påsk med "tjocka släkten". Du slapp iaf att själv laga mat och det är väl skönt ibland. Påskharen kom till dig också förstod jag. Här har det vatt full rulle hela helgen men det är väl så det ska vara, båda grabbarna var hemma medan Elin fick jobba. Jag har försökt scypa dig ikväll några gånger men du har väl annat för dig kan jag tro.

Fortsätt med det så kan vi höras en annan dag. Ha det bra i vårsolen och bränn inte nästippen.

Puss puss på dig från oss alla fam. Elofssonare

2009-04-14 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0