Picknick i Parken

Solen sken från en klarblå himmel och vinden höll sig borta, kan man då göra nåt bättre än att ha picknick i parken? Börjar förresten bli dax att använda solkräm, många missa ju det på våren när det egentligen är som viktigast! Jag var bara ute ca 1 timme i solen och mina kinder var väldigt varma ikväll ^^
Idag är det förresten exakt 3 veckor tills jag åker och hälsar på Sophie i Santa Monica!! Där kommer jag definitivt behöva solkräm...

Tjejernas mormor kom idag och stannar veckan ut i alla fall, kanske längre, jag vet inte riktigt. Hon verkar trevlig, så det ska nog gå bra. Var ute och åt på restaurang idag, Piccolo Mondo. Det var samma restaurang som vi var på dagen efter jag kommit till Chicago.

Kram, kram!
Ida

Balladen om konsekvenser - Lars Winnerbäck
 
Yes, nu är jag inne i en Lars Winnerbäck-period. Lyssnade väldigt mycket på honom
ett tag, men sen glömde jag liksom bort honom, men som sagt, nu lyssnar jag
flitigt igen. Jag är precis likadan hemma, har olika perioder då jag verkligen lyssnar
på en artist och sen helt plötsligt är det någon annan som gäller ^^

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen,

en itressant ballad, jag har aldrig hört den!

kram mamma

2009-04-09 @ 14:49:44
Postat av: agnes

åh! det är en av mina favoritlåtar med honom! den och "Kom änglar" :) det känns som soooommaaaaar!

2009-04-12 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0