Emotional Monday

Jag och Emms


Det har varit en tuff måndag..har inte haft direkt hemlängtan men saknat hemma, svårt att förklara. Blir så trött på min värdmamma ibland, när hon är stressad så går det ut över alla andra :/
Regnat har det också gjort och det mår man ju inte precis bättre av!

Den stora händelsen idag är egentligen att jag pratade med Emma, på telefon!! Vi hade mycket att prata om, och inte så mycket tid. Men vi fick sagt en hel del och det var så kul att höra hennes röst. Fick även pratat med farmor idag och det var ju inte igår..

Ikväll träffade jag Anne och Julia, då mår man alltid lite bättre! Och nu pratar jag med Sophie, det mår man också bra av! :D

Så idag har varit en sån där, vet inte vad man ska känna dag! Och då blir det ibland lite kaos och kroppen vet inte vad den ska göra, vara glad, ledsen, arg.. Då blir man allt på samma gång, det är rätt jobbigt! Tur att det inte händer så ofta.

Kram kram!
Ida

Fina vänner mår man bra av!!

Det saknas en del vänner på den här bilden..men man kan ju inte få allt här
i världen..

Kommentarer
Postat av: iskra

Åh min älskade Ida, du har ingen aning om hur mycket jag saknar dig!

Låt inte stressen smitta av sig på dig.

Du är Underbar!

pusspuss

2009-04-21 @ 12:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0