Sent igen!

Här är har klockan precis slagit 4 (!!) och jag har precis lagt mig i sängen efter en heldag..Shopping, stråkkonsert med Julia (och Edgar Meyer) och till sist tv-spel hemma hos Claudia. Och det var där jag fastnade, tillsammans med Claudia framför deras Wii. Kul hade vi i alla fall!!
Berättar mer och lägger in bilder imorgon, då händer nämligen inget särskilt. Så om du vill prata så lär jag vara inloggad mellan 7-11 (svensk tid), eller kanske inte men det märker du ;)

Mormor Siv åkte hem idag, kommer bli lite tomt nu faktiskt. Fast hon har sagt att jag är hjärtligt välkommen till Stockholm, och det är ju aldrig fel!!

Nä, nu får jag allt ta och sova, kan ju inte vara uppe hur länge som helst...
Kram, kram!
Ida

Turistens Klagan-Cornelis Vreeswijk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0