Solsken!

Johnny Depp hos David Letterman
Har du ont om tid? Spola fram till 3:11...underbar story ^^
 

Som ni säkert förstår så har det inte hänt nåt särskilt idag. Solen sken hela dagen, ÄNTLIGEN!! Imorgon ska det tom. bli lite varmt...innan det återigen ska bli kallt till helgen.

Idag tittade jag på "Americas Top Model", det börjar bli spännande nu, bara 6 tjejer kvar! Jag har ju aldrig kunnat titta på det där hemma så nu får jag passa på ;)

Nu knackar John Blund på axeln..
Kram, kram
Ida

Kommentarer
Postat av: Syster yster =D

Hej! De kollar jag med på =)

2009-04-17 @ 08:04:29
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: Alice

haha love the story!!! e man johnny depp så e man ;P

2009-04-17 @ 22:10:58
Postat av: Fraids

Vilken story! :) Vad mer kan man säga?



Och för att låta lite kvinnlig! Han är så snygg!

2009-04-18 @ 10:41:07
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0