Sommar!?

Det har varit såå varmt idag!! Upp mot 27 grader (vilket är ca 86 Farenheit)..hot, hot, hot!!! Min värdmamma hade gäster här vid 12 så jag gick ut och åt lunh. Köpte en sandwich på Starbucks och gick sen och satte mig i en park. Lyssnade på musik, läste en bok och njöt av solen och värmen!

Ikväll var vi ute och åt middag på en riktigt fin restaurang! De hade inramade bilder på alla celebriteter som varit där. Phil berättade att Frank Sinatra brukade gå dit. Det var väldigt fancy, livemusik och god mat! Anledningen till att vi gick dit är att barnens mormor åker tillbaka till Sverige imorgon och hon ville bjuda oss på restaurang, den här är tydligen en av favoriterna.

När jag kom hem, kom Anne över ett tag. Jag mötte henne så att vi skulle kunna ta kort på ett stort hål som dykt mitt ivägen..det är sant!! Och nu har jag det på bild ^^

Nu är jag riktigt trött!! Dax för en god natts sömn!
God Natt!!
Ida

Ps. Jag har hittat Lemonheads, skickar de så fort jag kommit på hur det funkar...!! Ds.

Lunch i Parken


Fotbollsträning med Stora M..lite annorlunda från hemma^^


En av väggarna med alla kändisar..Jag hittade en bild på Eddie Murphy


Hålet i vägen. Det bara dök upp..ibland blir det tydligen så pga. vädret!!

Kommentarer
Postat av: mamma

2009-04-25 @ 09:10:01
Postat av: mamma

Hej vännen,

klickade nog iväg en "tom" kommntar. Missade dig nog precis på scypen, nattsuddare där. Sista bilden är nästan lite kuslig, är det ett spökhus i bakgrunden? Är det "Änglar och demoner" du läser? Idag är det konfirmation i Västra Karup, så det blir inte mycket kvar av denna lördagen.

Puss mamma

2009-04-25 @ 09:13:40
Postat av: Tove

Jag hade GÄRNA suttit där i parken med dig. Läst, ätit och lyssnat på musik. Kanske vi kunde pratat lite också ;-). Det är något jag ofta känner att jag skulle vilja göra, men det verkar lite knäppt om jag tar bilen för att köra in till Båstad och sätta mig nå´n park (??) med en bok. När jag nu har det så härligt hemma! Men man ska väl inte bry sig om vad folk tänker, bara göra det man vill. Fast någon gång har jag faktiskt tagit en bok med mig och satt mig på Contan där jag tagit en fika och suttit och njutit. Går det förresten att lyssna på en grön iPod...? ;-)

Kramen Tove

2009-04-25 @ 11:09:30
Postat av: Farmor och Farfar

Bilden med hålet i vägen och huset i bakgrunden ser verkligen spöklikt ut.Verkar vara en fin restaurang du varit på,fick ni god mat oxå var det ett extra plus.Idag har vi varit på Ven och cyklat med fam.Strand ,varmt här oxå c:a 20 gr men blåsigt.Kram Farmor Fam. Strand hälsar

2009-04-25 @ 17:27:04
Postat av: Linnea

Hej Ida!!

Jag ska hälsa från Clara och Rebecka, träffade ju dem på julias konfirmation. Tänk nu e det bara ca. 3 veckor tills jag konfirmerar mej, skönt :D

Vi hörs väl på Skype Pussar <3<3

2009-04-25 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0