Tisdag

Inget särskilt alls har hänt idag faktisk, förutom att jag skypade med Alice förstås!! Även om det bara var i ca 10 min, det är nog det kortaste samtal vi haft någonsin ^^ Kul är det att vi har varandras skype nu i alla fall! Skype-kontakterna blir bara fler och fler!

Ikväll var Anne och Julia här (igen..) ;) Vi hade tänkt kolla på film, men istället spelade vi onlinespel. Hade en liten nostalgitripp och pratade om spel man spelade mycket för några år sedan. Julia sa att hon suttit flera timmar framför "Lemmings", är det någon som kommer ihåg de här små blå figurerna som man skulle hjälpa hem.
Här är i alla fall ett videoklipp på detta söta spel ^^

Lemmings


Imorgon går jag förhoppningsvis och försöker öppna ett bankkonto :S Hoppas på det bästa!
Puss och Go' Natt
Ida

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har aldrig spelat Lemmings, eller hört talas om det. Har inte spelat så mycket i mina dar. Det fanns ett spel på fritids som hette Ordjakten. Har det därhemma någonstanns, det är klurigt! På tal om ingenting...



Gosch, kommer du inte hem snart?

2009-04-15 @ 10:33:39
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0