Dag 53

Nu sitter jag här i min säng igen och ännu en dag har gått, närmare bestämt min 53:dje dag i Usa. Det gick faktiskt relativt bra att ha tjejerna hemma hela dagen. Vi var lejon idag :)
Ikväll var jag, Anne och Julia ute och åt på en restaurang här i Hyde Park. Vi beställde bl.a. vitlöksbröd, och som jag har saknat vitlök! Har inte direkt tänkt på det innan, men det var såå gott!! Min värdmamma gillar inte vitlök så hon använder det aldrig i maten.

Jag har blivit bästa kompis med Elsa (hunden). Hon följer mig överallt och lyssnar väldigt bra på mig. Nästan så man blir sugen på att skaffa hund nån gång i alla fall ;)

Fredag imorgon!! Yeay!
Ciao!
Ida

Metro Station - Mina nya favoriter!

 

Såna här hemska kryp har börjat besöka mitt rum och Anne säger att de
kommer fram när det börjar bli varmt...I don't like!! Det är en sorts tusenfoting,
fast jag måste säg att jag gillar tusenfotingarna hemma bättre!

Kommentarer
Postat av: Ida

Då är vi två Ida Andersson (jo, jag heter också så!=)) som diggar Metro Station då! Ska nog sätta igång Shake it nu och få lite fredagsfeeling!

2009-04-03 @ 07:42:35
URL: http://www.rocknlola.blogspot.com
Postat av: agnes

ööööööe! fy va äcklig! jag är i chock. hur stora är dom?

2009-04-03 @ 08:51:21
Postat av: Olivia

Haha jasså ska du skaffa hund!? :P Du som var helt emot de, hahaha



pussar Olivia <3333

2009-04-03 @ 09:04:46
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, great... Snacka om att jag kommer drömma mardrömamr nu. Är de lika stora som på bilden? Jag hade inte överlevt. Tänk att vakna med en sådan i sängen... Mysigt...

2009-04-03 @ 09:50:03
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Amanda

fyyyyyy vad äkliga djur :O jag skulle ha dött om jag hade sett en på riktigt hahah :P

ha det bra kram amanda

2009-04-03 @ 21:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0