Nu mår jag mycket bättre..

Tack och lov så har det känts mycket bättre idag! Fast jag fick jobba längre än jag trodde, 2 timmar längre närmare bestämt. Men det gick bra, mormor Siv är kvar och det är trevligt. Hon kan ju dessutom sätta sig upp mot Madelaine ;) Så det blev mat från Medici idag också, vi åt där igår, fast idag fick vi det levererat till dörren. Tror nästan att det är billigare faktiskt.

Klockan 21 kom mina värdföräldrar äntligen hem! Så jag gick över till Anne. Pratade hela kvällen om hur tröga amerikanare är, och hur bra VI är!! ;) När jag kom hem så pratade jag med mamma på skype, mys!

Vi glömde Marias lunchväska i skolan idag...hoppas att det inte är så farligt (hon kommer ju ändå ta hem den imorgon!), la en lapp på köksbordet till Madelaine, vet inte om det hjälper men jag tyckte det var värt ett försök!

Ciao!!
Ida

BAO med Helen Sjöholm & Tommy Körberg-Nu mår jag mycket bättre

Allsång på skansen och BAO på en och samma gång, det kan ju inte bli annat än
sommar! Visst är sån här musik härlig, vilken tur att jag rippade mormors skivor ^^
Titeln passar ju bra idag dessutom!

Kommentarer
Postat av: Alice

vem ska jag åka till allsång på skansen med i sommar då??? du e liksom lite långt borta..

2009-04-22 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0