500 days of Summer

Jag och Maria

Så här glad blir man när man äntligen har sällskap på Lolla!

Det blir ett tidigt inlägg idag, för en gångs skull. Har väl inte mycket mer att skriva om Lolla egentligen. Jag är så glad att jag gick fast att biljetten var ganska dyr och jag inte hade någon att gå med de två första dagarna. Har hittat lite nya favoritband och fått se många bra konserter.

Idag skulle jag gjort ett prov på den skolan som jag vill plugga på till hösten, men när jag kom dit så upptäckte jag att man bara kunde göra det mellan 9-1.30, så det blir till att åka tillbaka imorgon. Eftersom jag ändå var ner i stan och inte kände för att åka hem direkt igen så gick jag till biografen. Jag hade en fribiljett som jag fått av Anne innan hon åkte, hon kunde ju ändå inte använda den. Så jag såg "500 days of Summer", den var bra, väldigt bra. Inte riktigt som andra filmer. Den handlar om en kille och hans 500 dagar tillsammans med en tjej som heter Summer. Men förvänta er ingen vanlig romantisk komedi. De pratar t.o.m. svenska i filmen på ett ställe och har en scen som är hämtad ur "Sjunde inseglet", tyckte jag var lite kul.


Nu tänkte jag spela The Sims i all min ensamhet. Ska träffa Emma imorgon, ska bli kul :)


krams.

P.s. Till alla er som skadeglatt undrat om jag gått upp i vikt ännu så kan jag glatt meddela att jag faktiskt har gått NER 6 pund, dvs. nästan 3 kg. Det ni!!! ;) D.s. 


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra vännen, synd att jag inte kan säg det samma!

kram mamma

2009-08-11 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0