Det blir sällan som man tänkt sig..

Nu slår klockan snart midnatt och det är verkligen hög tid för mig att gå ut med hundarna. Den har dagen gick inte alls som planerat.Jag hade tänkt åka in till stan direkt efter frukost, fixa ett 3-dagars busskort som jag kan ha nu i helgen, klippa håret och kanske hämta mitt Lollapalooza-band. Så blev inte fallet! Efter frukosten kände jag att det inte var lönt att åka in till stan, utan att jag lika gärna kunde vänta tills efter lunch. Så istället gick jag in på datorn, kolla mail osv. och vem loggade då in på skypen om inte farmor. Henne har jag inte pratat med på jättlänge så jag ringde upp och sen pratade väl vi i en timme ungefär. Jag hade inte pratat med mamma på länge heller så farmor ringde upp henne och sa åt henne att logga in. Så då pratade jag med mamma också ett tag.. Så jag kom inte iväg till stan förrän klockan var över 2. Men iväg kom jag i alla fall! Jag hoppade av ganska tidigt för jag ville hämta mitt festival-armband, men jag hittade inte rätt ställe så jag får fixa det imorgon i entrén. Istället begav jag mig upp till State Street för att leta frisör, jag var lite inne på att klippa mig på Macy's men Emma sa att jag kunde ju kolla på Ulta, en sminkbutik. Så jag gick dit och visst hade de en hårsalong också, så jag klippte mig där. Det känns väldigt bra, har ju inte klippt mig sen jag kom hit så det behövdes verkligen! Behöll längden den här gången, får se hur länge jag orkar spara.
Till slut gick jag då för att köpa det här busskortet, men de hade redan stängt så jag får väl se om jag kan fixa det också imorgon..

När jag kom hem var klockan nästan 7 så jag tog ut hundarna på en gång. När vi kom tillbaka åt jag spaghetti med köttbullar och har sen suttit här. Surfat runt på olika bloggar, kollat youtube och annat onödigt ^^


Imorgon är det FESTIVAL!!!!


Ny frisyr, syns kanske inte så mycket men ändå. Chicago-tröja och
NYPD-shorts = slappekväll vid datorn..



krams.


Kommentarer
Postat av: Pia ♥

sv; Jag åker på utbyte från skolan så ska plugga där i ett halvår =)

2009-08-07 @ 10:34:55
URL: http://piakristina.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej vännen, vad fin du blev i håret. Många nya namn som kommenterar din blogg, känner du alla? Här skiner solen och det är 26 grader varmt ute, i kväll är det Danskesjön igen...så jag får väl laga lite middag. Vill inte vara där så länge, vi ska ju ut med mormor imorgon.

Puss och kram, mamma

2009-08-07 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0