Flams, trams och Rederiet

Idag fick jag äntligen gjort det där testet. Det var lång väntan innan jag väl kom in i provsalen men sen gick det hyfsat snabbt ändå. Tror det gick rätt bra, det kändes inte så svårt.
Ikväll har jag bara varit hemma, har börjat titta på Rederiet på youtube. Nu har jag sett de 8 första avsnitten och det blir väl ett till innan jag går och lägger mig tror jag.
Nu ska jag gå med hundarna.

Jo, förresten jag pratade med underbaraste Emma och Iskra idag. Först ringde jag upp Iskra men sen pratade vi på skypen. Det blir billigare så, dessutom så kan man ju se varandra och ta bilder...

Här hade jag egentligen tänkt lägga in ett par bilder som jag tog, men jag kan inte hitta de så det får vänta tills imorgon. Så ni får vara utan bild idag.

krams.

Kommentarer
Postat av: Syster yster =)

Hahaha Oliva vem är de? xD

2009-08-13 @ 10:36:40
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0