Lollapalooza!!

Nu är det snart dax, på fredag smäller det!! Då ska jag se King of Leon och tror att jag ska kolla upp Thivery Corporation och Andrew Bird också :) Lite trist att behöva gå själv bara, men där lär ju vara mycket folk så jag kanske kan hitta några roliga typer..
Idag städade jag tjejernas rum, har inte gjort det sen de åkte och städhjälpen kom idag. Pratade med lite fint folk också, nämligen Iskra, Frida och Sophie! Julia ringde också idag, hon hade varit hemma i 5 timmar när hon ringde, galet att hon är i Tyskland nu. Har faktiskt känts lite tomt idag, men det kändes nästan som vanligt när Julia ringde ^^
Ikväll träffade jag Emma, det var ett tag sen så det var trevligt! Vi gick till Starbucks, ovanligt.. pratade om allt möjligt som böcker (Lill-kitty, tvillingarna på Sweet Valley High, och annat som vi läste när vi var mindre), dans, falskleg, Lollapalooza och Blink 182-konserten som vi ska på nästa lördag! En riktigt glädje-boost!
Nu måste jag gå med hundarna, kvälls/natt-promenaderna är de bästa. Måste tänka positivt!

Har hittat lite nya favoriter, så om någon vill ha lite musiktips är det bara att kolla upp de här:
Regina Spektor - Samson, Fidelity
Sara Bareilles - Farytale, One Sweet Love
Natasha Bedingfield - Pocketful of Sunshine, Soulmate

Vampire Weekend - A Punk
 

Plain White T's - 1234
Chicago ^^


Det får räcka för ikväll, kommer säkerligen mer i helgen..

krams.

Kommentarer
Postat av: Olivia & Gnista

Då kanske du ska gå med mig och Gnista sen när du kommer hem på kvällsrunda? ;)



Pussar, Love ya <3

2009-08-06 @ 23:43:06
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0