Lugnet före stormen

Sista kvällen som jag är ensam, imorgon kommer familjen tillbaka. Har spelat en massa Sims, ibland går det liksom inte att sluta. Ikväll fick jag dessutom tvillingar ;)
Läste ut en ny bok idag, "Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini, samma författare som skrev "Flyga Drake". Båda två är mycket läsvärda! De utspelar i Afghanistan, under kriget.
Hann även med att åka ner till stan för att träffa Emma och köpa en present till Maria. Har inte riktigt fattat att Emma åker tillbaka till Sverige nästa helg, det kommer bli tomt.

Har fixat med skolan nu, det tog en jädrans tid, en massa köer. Men nu är jag i alla fall registrerad för två kurser, en engelsk-kurs och en dator-kurs (som jag hoppas att jag kan skippa).

Go' Natt på er!
krams.

Kommentarer
Postat av: Fraids

En gång fick jag tvillingar när jag redan hade 5 småbarn. Det var en jobbig tid...

2009-08-22 @ 19:26:27
URL: http://metrobloggen.se/julklappstjuven

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0