"Supernatural"

Har inga roliga bilder att lägga in för tillfället, har inte fottat på länge nu.. Men ni får klara er utan! Igår städades det och fejades som bara den på barnens rum, började rensa lite och slängde faktiskt en del grejer. Senare på eftermiddagen så tog vi cyklarna ner till sjön, fikade lite på gräset och sen tog jag det lite lugnt i solen medans tjejerna lekte bland stenarna. På kvällen träffade jag Emma och Arul, vi åt middag på en lite thairestaurang eftersom Emma åker tillbaka till Sverige på söndag. Så jag kommer inte träffa henne på länge nu :( Men vi hade en trevlig kväll i alla fall!
När jag kom hem smög jag upp till Caroline och vi började vårt "Supernatural" maraton. Det är en tvserie som började gå för ca 2 år sedan tror jag, 5te säsongen börjar iaf den 10 sep!
Ikväll ska vi se några avsnitt till!!

Håkan Hellström - Kom igen Lena!
Bara för att jag aldrig kan låta bli att le när jag hör den här låten. Oavsett vilket
humör jag är på så måste jag helt enkelt sitta och småle genom hela låten :)



krams.


Kommentarer
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Låter som en riktigt fin dag!

2009-08-27 @ 20:18:25
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0