Tjohoo!!

Idag åkte hela familjen till Sverige och jag är själv i 3 veckor tillsammans med hundarna och katterna :) Det känns väldigt bra att de har åkt iväg. Madelaine ringde en kille igår som kan gå med hundarna den 15 aug, när jag och Emma ska på Blink 182:s konsert!!! Ska bli grymt kul!
Ikväll var vi på bio, vi såg "Funny People", ingen höjdare. Den var jättelång och storyn var inget bra. Kanske var det bara för att jag inte hängde med i alla skämt, vet inte om det beror på att jag inte hänger med i språket hela tiden eller om det är för att jag inte är amerikan..Trist var det i alla fall att den inte var bättre.

Just nu har jag igång Pandora.com, tror det funkar lite som Spotify (det finns ju inte här i Usa så..), det är intressant, man hittar många nya artister :)

Go' Natt på er!

krams.


Kommentarer
Postat av: FARMOR

Hej sötnos!Hur är det att vara ensam i ett stort hus långt borta från oss här hemma i Sverige? Ikväll har vi varit och tittat på Lorden från gränden med Eva Rydberg och Claes Malmberg, den var jättebra synd du inte får se den.Många kramar från Farmor och Farfar Ha det så bra!

2009-08-01 @ 23:19:38
Postat av: soffe

fan ta diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men jag är ändå glad för din skull ;) Puss

2009-08-02 @ 22:14:15
Postat av: Pia ♥

Åh vad kul att höra! :) Så du gillar Carola också?

2009-08-04 @ 09:28:41
URL: http://piakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0