Tomorrow, tomorrow..




Visst är det en bra sång! Den brukar jag tänka på när dagen känns lite ensam och grå. Fast egentligen har jag inte varit så ensam idag, träffade Emma ikväll. Det var himla trevligt, så synd att hon också åker snart.
Jag pratade med mamma och Oliva på skypen idag, det blir längre och längre mellan gångerna nu. Men det var lika kul som alltid!
Jag åkte tillbaka till skolan också idag för att göra det där provet, men först var det en massa papper som skulle fyllas i så jag hann inte idag heller. Det blir bara till att åka tillbaka imorgon igen..

Ringde och gratulerade morbror/fadder Jonny idag ;) Det var inte heller helt fel att prata med honom!

Jaja, det får räcka för idag!

krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0