Tropisk Värme!!

Fruktansvärt varmt har det varit idag! Räckte bara att man gick utanför dörren så rann svetten längs med ryggen, härligt!! Imorgon räknar de med att det ska bli upp till 36 grader! Det är ju inte bara så att det är varmt heller, utan det är väldigt fuktigt också. Men jag måste ändå säg att som festivalväder tyckte jag nog bättre om det idag, fast jag stack inte dit förrän runt 6. Man blir nästan hög bara av att ta sig in på festivalområdet. Nä, nu överdriver jag men det luktar marijuana nästan överallt och man ser många jointar och pipor.. men det är kanske så det ska vara på festival, jag har aldrig varit på en så jag vet inte.
 Jaja, när jag kom dit i alla fall så hade Lykke Li precis börjat spela. Hon var bra, bra, bra!!
För er som inte vet vem det är, eller hur hennes musik låter så kommer här ett litet filmklipp.
Nu är ju inte jag nån vidare bra filmare, men ändå, det här är "Little Bit":



När hon spelat klart köpte jag mig en jordgubbs smoothie, det behövdes verkligen i hettan. Sen bar det iväg mot Ben Harper & Rentless 7. Och till slut var det dax för Yeah Yeah Yeahs att spela! De var BRA!! Funderar på att köpa deras skiva, har sett att man kan göra det på Urban Outfitters..tål att tänkas på!

Det är inte på många konserter som man har en sån här fin bakgrund.
Eller, fin är kanske fel ord, men ändå (:



krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0