Blink 182! AMAZING!!

Det finns inga ord för hur bra konserten var igår!! Det var så himla coolt! Ca 30 000 i publiken och när Blink kom in för att köra sin konsert så var det galen stämmning från början till slut. Första förbandet kommer jag inte ens ihåg vad det hette, de andra två var Panic! At The Disco och Fall Out Boy. De var bra men jag känner inte till de precis så jag kunde ju inte precis sjunga med.. Sist men inte minst var det då dax för Blink 182 och vilket tryck det var, helt otroligt!! Som sagt jag kan inte säga mycket mer, jag filmade så jag ska lägga upp det imorgon, så kan ni känna lite av känslan i alla fall. Sen måste jag också bara säg Tom DeLonge, så j*vla underbar!

Idag var jag med Camilla och Frida, vi åkte ner till stan och åt brunch, sen var vi inne en sväng på Forever 21 innan det var dax för Frida att åka ut till O'Hare. Jag och Camilla gick in på Urban Outfitters för att byta mina sandaler, så nu har jag ett par nya svarta tygskor istället :)
Camilla åkte hem vid halv 5 och sen har jag bara tagit det lugnt. En vecka kvar, sen är värdfamiljen hemma igen så det gäller att passa på nu.

Blink 182-All the small things



Det får avsluta kvällens inlägg..

krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0