Svängt mina lurviga

Har världens "växt-värk" i mina ben nu efter allt dansande ikväll. Det var rätt trevligt, dans är ju sällan fel! Lärde mig dessutom lite Merengue och Bachata. Men alla dessa indiska killar, suck! Ändå lite skönt att dansen är över, fast jag vill ju fortsätta till hösten..hm, får se var som händer.
Tidigare idag träffade jag Julia lite snabbt för att säga hej då, hon åkte ju till Tyskland idag. Tur att hon kommer igen om en månad! När vi sagt hej då tog jag tåget ner till stan för att möta upp en kompis till Camilla (hon som bor i Michiagan). Hennes kompis Frida kom med flyget men hade sen ett par timmar att förströ i Chicago innan tåget till Michigan skulle gå. Så jag mötte upp henne och sen satt vi på Starbucks och snackade. Hon var väldigt lätt att prata med, det underlättar ju ;P

Imorgon kommer städhjälpen klockan 8, så imorgon får jag minsann gå upp i tid!!
Go' Natt på er!

Salsa
Vet inte från vilket program det är. Men de är grymma! Behöver jag säg att det inte
ser ut riktigt så här när jag dansar..?


krams.

Kommentarer
Postat av: iskra

So you think you can dance heter programmet. ÄLskaar det:)

2009-08-07 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0