Torsdag.

Om jag hade varit hemma ikväll så hade jag fått se Eva Rydberg och co i "Lorden från gränden" på Fredriksdalsteatern. Nu får jag istället titta på bilder från förra året och se framåt mot nästa års uppsättning. Det är ju så typiskt att de inte ska spela in den i år också, de får tydligen inte lov det..Men jag försöker att inte hänga läpp för det, så hemsk är det ändå inte.
För ett år sedan så såg vi "Rabalder i Ramlösa" tillsammans med farmor och farfar. Innan föreställnigen gick vi runt lite i parken, så jag tog så klart lite bilder. Ooch eftersom jag inte har nåt bättre att skriva om eller lägga upp så kommer lite smakprov här.

Myys!!

  

krams.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen, ja vi saknade dig. Det var jättebra men mycket var Clas Malmbergs och Eva R:s förtjänst. Birgitta Johansson spelade inte igår det var lite synd. Jonny var glad över att du ringt, vi sjöng för honom och satte ljus i en baugette till honom. Puss och kram, mamma

2009-08-14 @ 21:03:13
Postat av: mamma

Hej vännen, ja vi saknade dig. Det var jättebra men mycket var Clas Malmbergs och Eva R:s förtjänst. Birgitta Johansson spelade inte igår det var lite synd. Jonny var glad över att du ringt, vi sjöng för honom och satte ljus i en baugette till honom. Puss och kram, mamma

2009-08-14 @ 21:03:57
Postat av: Charlotte Jansson

Jag vet de är så illa att de inte spelas in! resten av familjen var där och älskade den!! men sånt e livet! Puss&Kram

2009-08-17 @ 17:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0