Brrrr!

Idag skjonk graderna rejalt! (Ja, forresten, eftersom min laddare till datorn har bestamt sig for att sluta fungera sa lanar jag Carolines dator, vilket innebar att jag inte kan satta nagra prickar over a och o..). Som sagt, kallt som tusan har det varit idag, ca 15F, det ar ca -10C! Aven ute i hallen immade det nar man andades. Upptackte ocksa att mina vantar inte ar sa bra langre sa det blir till att kopa nya till helgen!

Ikvall hade jag min sista grammatik klass. Det innebar att jag nu bara har 1 sondagsklass kvar, UNDERBART!! Lite tomt kommer det bli att inte ha nagra klasser att ga till. Alla 4 var ju faktiskt battre an jag hade forvantat mig, a andra sidan hade jag inte sa hoga forvantningar, men i alla fall! ;)

De har grabbarna borde du lyssna pa, blir alltid glad nar jag hor deras musik! Vampire Weekend kallar de sig. I Januari slapper de ett nytt album Contra. Deras forsta singel heter Cousins, ta en titt, lyssna och njut!



Igar kvall provade jag att gora en inbakad flata pa mig sjalv (jag som knappt kan gora en vanlig flata pa mig sjalv..) och titta har sa bra det blev nar jag skulle gora om det ikvall.


Hoppas ni har det bra dar hemma, har ni fatt nan sno an?

krams.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Då kommer du kanske att få en vit jul :O Vi här i Sverige har inte fått någon snö än men minus grader har vi haft för någon vecka sedan :) Så hoppas på snö i jul =)



Pussar Olivia och Gnista <33

2009-12-11 @ 11:47:46
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0