Hallå, hallå!

Jag hade tänkt berätta för er att det ligger nya bilder på bilddagboken från veckan som gått..men bilddagboken ville inte som jag så jag får försöka senare.

I onsdags förra veckan fyllde Caroline 23 år. Det firade vi med att äta på Rainforest Café, sen blev det champagne och tårta när vi kom hem. Vi avslutade med att se "Planes, Trains and Automobiles" (med bl.a. Steve Martin) sen spelade jag och Caroline Uno med bilder från "Nightmare before Christmas" som hon fick av mig.



I torsdags firades Thanksgiving. Det var bara familjen och jag. Under dagen höll vi på med lite julpyssel, senare på kvällen så blev det fin middag. Kalkon så klart! Efter middagen så spelade vi Disney TP. En trevlig kväll : )
Sen var jag ledig från fredag till söndag och det var ju inte fel!

Julgranen har också tagits in, och den är pyntad och fin. Aningen tidigt kan ju jag tycka men det verkar vara rätt vanligt här för jag har sett flera hus som har en julgran inne.

Igår snöade det för första gången och idag ligger temperaturen runt nollan. Kyligt!

Det får räcka för nu, dax att hämta tjejerna snart..

Jag ska försöka lägga in bilderna på bilddagboken lite senare.

krams.

(Jag kan inte ens lägga upp bilder här, min dator håller på att bli knäpp :S Måste fixa en extern hårddisk innan det är för sent!!)

Kommentarer
Postat av: Fraids

Extern hårddisk låter riktigt smart!

Jag glömde tacka dig för hjälpen med jeansen. Riktigt snällt. Tack så jättemycket!

2009-12-05 @ 12:40:26
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Moster Eva

Hej Ida!

Vi har precis kommit hem från Ängelholm, där Jonas

och laget har gått en tuff match mot Malmö där M

2009-12-05 @ 18:48:37
Postat av: Moster Eva

Hej Ida!

Vi har precis kommit hem från Ängelholm, där Jonas

och laget har gått en tuff match mot Malmö där Malmö drog det längsta strå't, det blev förlust med 1-0. I morgon kommer killarna till Halmstad för då

möter Jonstorp Halmstad. så får vi väl se hur det går. Annars är det som sig bör så här i Advents tid med lite stök och mys om vart annat. Vi håller på att öva på ett julspel i kören som vi ska spela upp den 12:e och 17:e. Ha en skön helg. Vi hörs.

Kram från Eva

2009-12-05 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0