GOD JUL!


Jag vill passa på att önska alla en riktigt God Jul. Hemma är ni väl igång och firar för fullt. Jag ska snart ge mig iväg till Bob & Sue. Det känns lite konstigt att fira jul här, har inte ens förstått att det är julafton. Men det ska nog bli bra när jag väl kommer iväg.


Jag vill också önska Olivia ett stort Grattis på 18-årsdagen..i efterskott. Jag ringde faktiskt och gratulerade henne, men glömde visst att lägga ut en bild. Här kommer iaf en bild på oss innan vi gick in på Liseberg :)

Grattis syrran!! Vi får ta en drink när jag kommer hem! ;)



EN STOR JULKRAM TILL ER ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Brunosson

En riktigt god fortsättning på julen och ett GOTT NYTT ÅR önskar jag och övriga familjen dej.

Det närmar sig med stormsteg tills vi ses.

kramar från camilla

2009-12-27 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0