Vintervärld



Så här såg det ut när jag vaknade!!

Kanske blir det en vit jul i år..

krams.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad mysigt, här kommer det nog inte bli en lika vit jul :( Vet du förresten när du kommer hem, vilket datum?? <3<3

2009-12-08 @ 14:14:40
Postat av: Fraids

Jag är så himla avis. Skicka lite hit!

2009-12-08 @ 18:27:19
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Berit Hjalmarsson

Vilken härlig bild. Jag hoppas att vi får lite snö till jul som kan lysa upp lite, de sista dagarna har varit riktigt gråa.

Må väl !

Kram från Berit

2009-12-08 @ 21:59:16
Postat av: Camilla Brunosson

Äntligen har jag tillgång till en fungerande dator igen. Anton har varit här och installerat en ny. Jag har längtat efter att kunna kolla upp vad du har för dej. Här rullar allt på som vanligt, Lucia morgon på jobbet där jag leder sången som alltid. Ha det bra. många kramar från camilla

2009-12-10 @ 18:13:46
Postat av: Camilla Brunosson

Här är det också vinterväder nu. Det var alldeles vitt när vi vaknade idag och det har snöat lite till och från hela dagen. Nu är det -2grader. Loppan tycker det är toppen att springa och nosa i snön, det satt stora snöbollar i pälsen på henne när vi äntligen fick in henne.

Många värmande kramar från Camilla

2009-12-16 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0