ÄNTLIGEN!

Nu har jag fått tillbaka mitt internet, var tvungen att systemåterställa datorn men nu funkar det iaf!! :)
Jag och mamma hade jättetrevligt i Stockholm. När vi kom upp bjöd Ulla & Henry på varma mackor och te, gott! På lördagen åkte jag och mamma in till city, gick ganska länge i Gamla Stan. Mot eftermiddagen skulle vi leta upp Oscarsteatern för att se om det fanns biljetter kvar till "My Fair Lady" men när vi väl kom dit så stod det att Helen Sjöholm var sjuk så vi bestämde oss för att se "The Producers" som gick på Chinateatern på söndagen. Istället för My Fair Lady gick vi till gallerian och åt lite, kikade in på Top Shop och gick sen en sväng på NK. Det var rea överallt, hittade en kashmirtröja från Malene Birger som var nedsatt 70%!!
På söndagen var vi lediga hela förmiddagen och tog det väldigt lugnt! Runt 13.00 hämtade vi våra biljetter till The Producers, sen var vi inne på Urban Outfitters, denna underbara butik! Hittade en klänning och en blus på rean ;D
Efter en kopp varm choklad bar det iväg till teatern, som för övrigt var väldigt bra, lite lång bara.
Måndagen började med ett besök på Amerikanska ambassaden, efter två timmars väntande och en del kontroller fick jag äntligen mitt visum (eller det skickade hem dagen efter..). Vi mellanlandade hos Ulla & Henry ett tag innan vi skulle ta oss ut till Arlanda för att flyga hemåt.

Nu är allt fixat för resan! Så denna veckan blir det till att tvätta, packa och hinna träffa lite kompisar. Hade avskedsmiddag i fredags, himla trevligt!! Men det känns lite konstigt att man inte kommer träffas igen förrän om ett år! Det var extra kul att träffa Elin som jag inte sett på vääääldigt länge!

Det får räcka för nu! I'll be back!
Ida


Tyvärr hade vi inte så här fint väder, mest regn och slask, men det stoppade
inte oss för en tur i Gamla Stan.

Kommentarer
Postat av: Fraids

Åh, det måste kännas skönt att internet funkar igen. Tack för en superfin fredag! :)

2009-02-02 @ 15:14:20
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0