Fettisdagen..

Tyvärr blir det nog ingen semla för mig idag, funderar på att kanske baka några till helgen, det är ju så gott!!
Jag har förresten fått mail från Bob & Sue, ska antagligen äta middag hos dem i helgen, trevligt!

Jag tror att det där med Hundtricket (ni vet den där filmen) faktiskt skulle kunna funka på riktigt. Chansen är liksom väldigt stor att man träffar folk när man är ute med hundarna. Idag träffade jag först en man som satt på en bänk, han undrade vad det var för ras på Elsa, (Jack såg han var en labbe), men jag sa att det var hittehundar så vi visste inte riktigt. Aha, va snällt av er sa han då och sen gick jag vidare. En liten bit framåt mötte jag en annan man som var ute och gick med sin valp. Jack är ju fortfarande lite valpig och vill gärna leka, så han drog fram till den stackars valpen och började nosa och busa direkt. Men det var ingen fara. Den här mannen undrade också vad det var för raser men som sagt det visste jag ju inte. Han berättade att hans lilla Golden Retriver valp bara var 11 veckor! Sen promenerade vi vidare :)
Förra veckan träffade jag en tjej (troligen barnvakt eller aupair) och 3 barn, barnen blev ju direkt förälskade i hundarna och stannade och klappade de ett tag..Som sagt, man träffar mycket folk.

Annars har det inte hänt nåt särskilt idag, ska passa flickorna ända till 9. Så det blir väl mycket lek ;)

Fick höra från Eva att Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling äntligen har förlovat sig!! Sen såg jag filmen där Kungen offentliggör förlovningen, visst verkade han lite nervös?! ;)

Äntligen är de förlovade, bröllop försommaren 2010!  Visst är hon vacker
på den här bilden! (Min kameraladdare har inte kommit än, nä..)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha de var ju lite skoj :P Då var den lika gammal som Gnista jue =)

2009-02-25 @ 08:15:59
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: Frida

Hon såg så himla lycklig ut, Vickan då. Det är ju iofs inte så konstigt, men man blev glad av att titta.

2009-02-25 @ 08:42:10
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hahahah ojsan jag läste fel xD



Kramar

2009-02-25 @ 09:36:02
Postat av: Angela strand

Tyckte nog Daniel var lite obekväm i soffan, men det kan man ju förstå.....

På fredag bär det av till Götet och Wellnesmässan, ska bli skoj.



Kram Faster Angela

2009-02-25 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0