Första riktiga jobbdan till ända

Nu sitter jag i sängen och är ganska slut! Klockan är 21.30, inte ofta som jag kom i säng så tidigt hemma... :P Det gick bra att hämta flickorna, när vi kom hem åt vi lite pasta och Maria gjorde läxan. När vi var klara började vi leka "varg-leken" igen alla tre är vargar helt enkelt, mitt namn är starpop, Celestes är Greypop och Maria är alla de som jag och Celeste inte är.. Efter ett tag började vi istället leka häst och gissa vem som var hästen....mitt namn var Beauty och jag var Celestes häst, så imorgon blir jag inte förvånad om jag har lite träningsvärk :P

Jag har glömt kameran i jackan och den är där uppe så det blir ingen ny bild idag, men jag letar upp något annat trevligt :)
Hang On!
Ida

Det blev en musikvideo med en artist som är en riktig favorit!! Skönt att lyssna på
lite svensk musik när man är "over there".


Eftersom jag vet att många inte är så förtjusta i Håkan kommer här en musikvideo till.
En Abba-låt som jag inte tror är så känd men som jag tycker är ganska kul :) Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Anne Olsson

Det känns så gott att höra (och se)att du verkar ha det så bra over there.Jag tycker det är kul att jag äntligen lärt mig hantera datorn litegrann, så att jag kan följa dina förehavanden.Känner trots allt lite fadderansvar. Fast en go´ och trevlig tjej som du kommer säkert att klara sig alldeles utmärkt. Ha det riktigt gott och roligt. Massor av BAMSEKRAMAR! Anne.

2009-02-18 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0