I'm leaving

Jag borde nog egentligen sova nu..fast å andra sidan har jag tänkt att det gör inget om jag är trött imorgon för jag ska ändå bara sitta på flygplan hela dan, och det är kanske bra att kunna sova lite då. Fick sett Beck ikväll iaf :) Samtidigt som jag skrev färdigt det där arbetet. Sån e jag, allt görs i sista sekunden.
Jag hoppas jag har packat allt nu..men jag är inte säker.
Nu ska jag ta en dusch i alla fall, sen får vi se om jag går och lägger mig.
Vet inte när jag hör av mig nästa gång men jag ska försöka att uppdatera, kanske redan imorgonkväll!
Hang on there!
Ida

Feels strange

Kommentarer
Postat av: Fraids

Hoppas man snart får höra lite från dig igen. Saknad är du iaf redan i mitt lilla hjärta :)

2009-02-09 @ 17:45:50
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Ida

hej!

Ja, han svarade på den, som du ser när den htlm rutan kommer upp så ser man ingen uppdatera. Men om du förstorar rutan så kommer uppdatera-knappen fram :)

2009-02-12 @ 13:23:25
URL: http://dinomino.blogg.se/
Postat av: Lillasyster Olivia

Jag SAKNAR dig massor <33 Men hoppas du har det bra och att famlijen är snäll. Längtar tills vi ska hälsa på dig <3 Vet du härom natten ramla Gnista av sängen ;) Älskar dig<3 Kollar din blogg varje dag, hehe.



Kramar i massor från Olivia och Gnista

2009-02-12 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0