Ledig!?

Ja, man kan väl säg att jag är ledig idag, jag ska i alla fall vara hemma hela dan. Förutom ikväll, då ska jag först på teater med lillasyster och sen blir det utgång för hela slanten! Idag ska jag tvätta lite, men framförallt sortera, stryka och förhoppningsvis börja packa..! Hoppas jag klarar mig med en resväska så jag kan shoppa myyycket i USA! Lägger in en bild på resväskan sen, om nån är intresserad haha
Vi fick förresten vår nya trappa igår, belv faktikst väldig fint :)

Nu är det dax för en liten dusch!
Be right back!

Nya trappan, visst är den fin!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill se resväskan!!! :D Är den stor? Det är mycket man får ta med sig, men ändå ska man inte ta med för mycket eftersom man kommer plocka på sig när man är iväg. Svår balansgång där.

2009-02-06 @ 10:56:06
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0