Lördag morgon!

När tjejerna öppnade sina byrålådor med underkläder och strumpor och allt låg snyggt ihopvikt var deras kommentar "Awesome!" haha, tyckte det lät så kul!
Just nu väntar jag på att Ann ska ringa, vi ska nämligen äta lunch idag tillsammans med en av hennes vänner :D Vi ska gå till ett ställe som heter "Pancake House" och käka, ja det förstår ni nog ;)


Jag laddade hem "Bedtime Stories" igår så den ska jag titta på så snart jag har möjlighet. Det gick jättefort att få hem den, tog väl max 30 min. Lite skillnad från hemma, eller vad säger ni Olivia och Linnea?? ;P

Jag märkte förresten aldrig av nån snöstorm inatt, men det har i alla fall snöat..
Tack för alla kommentarer, det är så kul att se att ni läser mina inlägg! :)
(Suck, smileys överallt...måste vänja mig av med det..!!)

Hang On!
Ida

När jag, Olivia och Linnea var i Hbg och tittade på "Bröllopsduellen" gick
vi förbi det här trädet. Jag tyckte det var så häftigt så jag var tvungen att ta
en bild! (Borde kanske beskurit den lite, men men..)

P.s Mamma har skickat kameraladdaren nu!! Så håll tummarna för att den snart kommer fram! D.s


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej! Margit och Bengt har varit hos oss ikväll vi har ätit smörgåstårta.Har snöat ganska mycket är alldeles vitt på marken.De hälsar så gott.DU verkar ha det bra,kul att se lite bilder från dej.Nu är klockan snart ett och jag är trött skall gå och lägga mej.Många kramar Farmor och Farfar GOd natt

2009-02-22 @ 00:53:33
Postat av: Camilla

Hej Ida

nu kommer jag in på din blogg och kan se alla trevliga bilder du lägger in och allt du har att berätta

kul att se du verkar att ha det bra och redan träffat många vänner, men det är väl inte svårt för dej som är så social. Mor o far var här igår och fick ocså ta del av vad du har för dej.

Ha det gott längtar tills vi ses.

Många varma kramar från familjen Brunosson

2009-02-22 @ 13:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0