One week left!

Äntligen är tandställningen borta! Som jag väntat på det! Det känns väldigt konstigt, men jätteskönt :)
Tänkte även fixa internationellt körkort idag, men när jag kom ner till hbg så körde jag runt på Berga hur länge som helst, sen visade det sig att Motormännen flyttat, fast jag hittade inte ändå. Får göra ett nytt försök imorgon helt enkelt, så lätt ger jag inte upp!

Imorgon är det dax för ny frisyr, det är verkligen på tiden! Ner en sväng till tandläkaren ska jag oxå och fixa lite till innan jag är helt klar. På hemvägen ska jag plocka upp Alice så får hon följa med mig hem och se på när jag tvättar och packar, eller skriver det där lilla arbetet (har inte riktigt bestämt mig än..).

Fick förresten mail idag från en Henriette från Danmark som ska åka med samma plan som jag från Kastrup :) Kul att det är någon mer med så man inte är helt ensam! Fick även mail från sts att det är tre tjejer till från Sverige som kommer åka med samma plan från Frankfurt. Kul kul!!
Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar tills jag åker, detta är alltså min sista vecka i Sverige på ett år!!

Nu är det dax för lite käk, sen får vi se vad kvällen har att bjuda på..
Hang on!
Ida

Är det inte fantastiskt ;) Bilder med webbkamera blir ju aldrig riktigt bra,
men vad gör man inte?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommenterar hela tiden ju, men jag måste bara säga att det belv superfint med tänderna! visst känns det wierd? schnygt iaf :)

2009-02-02 @ 21:02:47
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg är jättefin!

Kolla gärna in på min om du vill :)



www.tekirch.blogg.se

www.tekirch.blogg.se

" rel="nofollow">www.tekirch.blogg.se*

2009-02-03 @ 01:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback