My travelfriend!




Här är bilden på resväskan, som lovat. Än så länge är den tom, eller rättare sagt full av tvätt, nytvättad sådan. Det är iaf en bit på vägen.. Ska göra mig iordning nu, sen ska jag o lil'sis på Fyrverkerimakarens Dotter på Helsingborgs Stadsteater, grymt bra! Synd bara att jag inte hinner träffa Robban, BoG, Vivan och alla andra fina människor på stadsteatern! Men är det party så är det ;)
 Förresten, jag tänkte börja med en ny grej var fredag..eller lördag, fast jag tror fredag..Ni får se när jag kommer hem, ska allt hinna skriva ett inlägg då oxå!
Kram så länge

Kommentarer
Postat av: iskra

trevligt:)



Ja tänkte bara fråga dig, hur fixar du så fin bakgrund till din blogg?? HUr lägger man upp ´bilder till bakgrunden? jag hittar bara några enstaka teman:P

2009-02-07 @ 17:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0