Pandora.com

Kika in på http://www.pandora.com en riktigt bra sida om du vill lyssna på musik, men inte riktigt  vet vad du vill lyssna på. Skriv in en artist du gillar och sidan letar upp liknande artister åt dig och skapar en spelningslista :) Try It!

Idag sov jag lääänge, jag är ju ingen morgonmänniska precis, eller vad säger du pappa? ;)
När jag ätit frukost och tömt diskmaskinen kom min värdmamma hem (det låter lite bättre, har förstått att det här med hostföräldrar har rört ihop det lite ;) . Vi skulle nämligen ha ett möte med min/vår områdesrepresentant, Michelle. Man kan säg att hon kommer vara min kontaktperson, så om nåt händer, om nåt inte känns bra eller så, så kan jag ringa henne! Sen är det också hon som fixar Aupair möten en gång i månaden, än så länge är vi bara 5 stycken i hennes grupp så det kan nog bli väldigt mysigt!! Michelle var jättetrevlig och efter att ha gått igenom allt, (jag får bara jobba 45 timmar i veckan, jag ska ta en kurs, hur det funkar i familjen etc.) så gick vi till Starbucks och drack varm choklad. Mest för att hon ville prata med mig själv också och för att lära känna varandra lite. Som sagt var hon jättetrevlig så det kommer nog bli kanon!!

När jag kom hem hade min värdmamma varit snäll och varit ute med hundarna så jag gick upp för att städa tjejernas rum. Har förstått att måndagar antagligen kommer vara de värsta, då har det ju gått en hel helg utan att någon städat där!! :P Men det gick rätt snabbt ändå, nu vet jag ju var allt ska vara och hur det ska se ut.
När jag hämtat de från skolan spelade vi kort, så det var en väldigt lugn eftermiddag!!
Tror bestämt att jag ska se Bedtime Stories ikväll!!
Hang On!!
Ida

Den här bilden har verkligen ingenting med dagen inlägg att göra..
Men ni vet ju att min kamera är ganska urladdad. Så eftersom det var
Oscarsgalan igår så tyckte jag att den här härliga bilden passar bra!!
(Kate Winslet & Meryl Streep, bilden är hämtad från Svensk Damtidnings hemsida.)

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

NYTT NYTT NYTT

Prínsessan Viktoria och Daniel är förlovade.



Du har kanske redan hört det. Jag sitter på jobbet

och hörde det på radion.

Företaget har bjudit på semlor idag eftersom det är

fttisdagen idag.

2009-02-24 @ 14:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0