Pizza-Movie Night!

Yes, det har vi haft ikväll, pizza-movie night! Mina hostföräldrar skulle ha middagsgäster, så vi (jag och tjejerna) fick pizza och gick sen upp för att kolla på film. Vi såg Lejonkungen 1,5, den med Timon & Pumba, den var riktigt rolig faktiskt :D Sen tittade jag på Svärdet i Stenen, min favoritfilm när jag var liten, har inte sett den på flera år!! Helt otroligt vad man kan komma ihåg ändå... Tjejerna lekte häst ett tag och när jag sett färdigt Svärdet i Stenen var jag också med, vi campade med hästarna :P Kvällen avslutades med en film som heter Spectacular, var väl en helt ok film, om en kille som ville bli rockstjärna men som blev kickad ur bandet och fick börja i en körshowgrupp för att få pengar till en demo osv...

När jag hämtat tjejerna från skolan åt vi lite vindruvor (Celeste åt guldfiskar, små kex som ser ut som guldfiskar..) sen bakade jag och Maria chokladbollar som vi åt ikväll. Vi åt förresten även jordgubbar och vindruvor, mitt fredagsgodis :) Jordgubbarna var faktiskt himla goda!! Var lite skeptisk först men jag blev positivt överraskad!

Nu är det dax för mig att säga God Natt! Fast för er blir det förstås God Morgon eftersom klockan är 8.00 där hemma.
Hang On!!
Kram Ida

Spelade lite på flygeln idag, bl.a. den här låten som är sååå bra!!! Lyckades dock
inte göra det så här svängigt...Mina damer och herrar - Ain't Misbehaving!

 
Ps. Jag har förresten inte märkt av någon snöstorm, man kan ju hoppas att den inte dyker upp! Ds.


Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Det låter ju som om du har det helt OK. Här är väl allt sig likt tycker jag. Magnus på väg till Lidköping på match och Jonas faktiskt hemma för en gång skull, han spelar inte förrän i morrn. Har ett par banankakor i ugnen,samtidigt som jag försöker lösa melodikrysset.

Bamse kramar från fam.Elofsson

2009-02-21 @ 10:16:25
Postat av: Linnea

Heej!!

Visst e den låten med i någon teater av Eva Rydberg?? Vad mysigt med en Pizza-Movie-Night, tycker att tjejerna verkar helt underbara :D längtar till sommaren när jag får träffa dem och dej. Många pussar och kramar från mej <3<3

PS. Mamma skickar trötta, hostiga och förkylda kramar. DS

2009-02-21 @ 14:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0