Regn & Åska

Idag har regnet bara öst ner hela dan och åskat har det också gjort en del. Vet inte om det är vädret, men idag har det känts lite jobbigt. Ibland när jag hämtar flickorna från skolan är de så tysta och när jag försöker prata med dem och frågar saker så svarar de inte, bara ignorerar. Det kan göra mig galen när nån bara ignorerar en!! Men ofta blir det bättre när vi kommit hem och varit hemma ett tag, kanske är de bara trötta efter skolan.
Imorgon är de lediga så då börjar jag jobba kl 8. Kommer inte kunna vara inne på skype och msn när jag brukar för jag jobbar till 17.
Såg färdigt "Bedtime Stories" idag, den var väl helt ok, trodde den skulle vara bättre. Men en mysig film som man inte behöver koncentrera sig för att förstå (även om den inte hade svensk text ;)
Hang On!!
Ida

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill se den, Bedtime Stories. Den verkar vara lite mysig.

2009-02-27 @ 08:51:01
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0